En färsk undersökning visar att 51% av företagen som erbjuder kundservice via telefon, mejl eller chatt riskerar sina kunders säkerhet. Bedragare blir smartare och kunder mer krävande, därför måste företag ha rätt processer för säkerhet på plats. Riskerna blir annars alldeles för stora. Ta del av undersökningen innan vi ses!
Under de senaste tre åren har vi sammanställt data från flera undersökningar. Vi har träffat närmare 500 kundservicechefer, intervjuat konsumenter, träffat bransch- och intresseorganisationer samt Polisens Nationella Bedrägericentrum. Alla säger samma sak. Man måste säkert kunna identifiera sina kunder för att sätta stopp för bedrägerier.
Många företag ser svårigheter i att kombinera kundupplevelse med ökad trygghet och kundsäkerhet. Därför fortsätter de att utsätta sina kunder – och sig själva- för säkerhetsrisker dagligen. Utan att ha någon aning om det.
Case: Träffa Kristin Bohman – Customer Experience Support Manager på Kappahl
Något som ligger Kristin Bohman varmt om hjärtat är att leverera en trygg och säker kundservice. Kom och lyssna in på hur Kappahl framgångsrikt implementerat IDkollens tjänster i sin kundservice. Nu kan de alltid ha koll på vem dom hjälper – när det verkligen krävs.
Välkommen till ett frukostseminarium för att få inspiration och vägledning till hur du kan skapa en vinnande kombo.
Frukostmötet kommer att ge dig:
- Exempel på säkerhetsbrister och findings från tre års studier, undvik fallgroparna
- Förslag till hur du kan utveckla rutiner och processer för ökad kundtrygghet
- Konkreta tips och rekommendationer på hur du kan skapa förändring i kundmötet
Göteborg
Datum: 25 januari 2024
Tid: 8:00-9:30. Vi börjar med frukost 8:00.
Plats: Elite Plaza Hotel, Göteborg
Alla detaljer och anmälan: Hanteras av Kontakta
Om du inte kan komma till Göteborg men vill ha en personlig kontakt, hör gärna av dig.
Välkommen!