En röst om kundsäkerhet och kundupplevelse

Vad säger dina kunder om kundsäkerhet och kundservice? Varje år genomför vi en omfattande undersökning där vi kontaktar 200 av de största företagen inom e-handeln i Norden. Syftet är att kasta ljus över hur dessa företag prioriterar kundsäkerhet och kundupplevelse. Snart släpper vi resultaten från årets undersökning, och vi är spända på att dela insikterna med dig.

Tommy berättar om sina förväntningar

I slutet av sommaren 2023 begav sig Peter Robson Bohm, Chief Customer Officer (CCO), ut på Drottninggatan i Stockholm för att intervjua vanliga konsumenter. Vad har de att säga om kundsäkerhet och kundservice och resultatet av vår undersökning? Att 48% av företagens kundservice i Sverige inte vet vem de hjälper!

En av de personer han spontant träffade var Tommy Ståhlberg. Lyssna på vad han har att säga under 1:51 minut (se länk till videon här). Det är alltid fascinerande att höra direkt från kunder och få en inblick i deras tankar och åsikter. Genom att förstå deras behov och lyssna på deras feedback får vi bättre inblick hur våra tjänster kan förbättra kundrelationen.

Snart är undersökningen klar

Om du är nyfiken på resultaten från årets undersökning och vill få dem direkt när de publiceras, kan du anmäla ditt intresse här. Vi vill gärna dela med oss av insikter och kunskap för att skapa en bättre upplevelse för alla kunder. Undersökningen är relevant för alla branscher eftersom den handlar om kundservice.

På IDkollen fortsätter vi att arbeta för att erbjuda enkla men effektiva lösningar för kundidentifiering med BankID. Vi uppskattar interaktion både med våra kunder och deras kunder.