Lensway, Nordens ledande online-återförsäljare av kontaktlinser och glasögon, har ingått ett nytt samarbete med IDkollen, en nordisk leverantör av digitala identifieringstjänster. Samarbetet...
Morgondagens kundupplevelser måste vara säkra
På Kontaktadagen träffas beslutsfattare som arbetar med kundmöten via telefon och digitala kanaler och skapar morgondagens kundupplevelser.
Webinar om kundsäkerhet och kundupplevelse
48% av företagen inom svensk handel har ingen aning om vem företagets kundservice faktiskt hjälper. Organisationen Kontakta och Svensk Handel diskuterar frågor...
Artikel: IDkollen siktar uppåt för säkra och skalbara lösningar i molnet
Genom kreativt tänkande kan företag hitta nya och innovativa sätt att lösa problem, utveckla produkter och tjänster, och differentiera sig från sina...
Svårlurad – kampanj ska minska bedrägeri
Svårlurad är den gemensamma informationskampanj som bankerna nu genomför för att motverka bedrägerier. Vi behöver alla kraftsamla för att motverka nuvarande utveckling...
DCongress e-handelsbranschen möts 8-9 mars 2023
Genom kreativt tänkande kan företag hitta nya och innovativa sätt att lösa problem, utveckla produkter och tjänster, och differentiera sig från sina...
Fortnox vår nya faktureringspartner
Ny faktureringspartner där vi också ger våra fakturor ett nytt utseende och bättre specifikationer.
Karin Giertta ny marknadschef på IDkollen
Vi är mycket glada över att ha Karin ombord och vi ser fram emot att samarbeta med henne när vi fortsätter att...
Webinar: Kundupplevelse eller kundsäkerhet?
Kundupplevelse eller kundsäkerhet? IDkollen bjuder på ett högaktuellt webinar tillsammans med Svensk Handel och Polisens bedrägerienhet En rykande färsk undersökning, genomförd på uppdrag...