En intervju på stan med Tommy Ståhlberg om kundsäkerhet, kundupplevelse och kundservice.
E-handelsplattformen Vendre förstärker kundupplevelsen för Ur och Penn med BankID-integration från IDkollen
Vendre och IDkollen har inlett ett partnerskap där Ur och Penn e-handel är först ut med inloggning till IDkollens tjänst BankID API...
Svårlurad – kampanjen fortsätter
Svårlurad är höstens gemensamma informationskampanj som bankerna genomför för att motverka bedrägerier.
BankID för företag – flera skäl för bättre kundidentifiering
Företag i alla branscher behöver BankID för att säkerställa kundidentiteten och veta att de ger rätt uppgifter till rätt person.
Frukostmöte: Är din företags Kundservice en säkerhetsrisk för dina kunder?
Kontakta och IDkollen bjuder in till frukostmöte och workshop den 12 oktober 2023 i Stockholm.
Frukostmöte i Malmö – Vårda och säkra dina kundrelationer
Kontakta och IDKollen bjuder in till frukostmöte och workshop den 21 september i Malmö.
I kundernas tjänst för bättre kundservice
Låt oss ge våra kunder den ultimata kundservicen de förtjänar. Varför inte öka tillgängligheten, öppna upp för kontakt i olika kanaler, erbjuda...
Ålderskontroll för säker e-handel mot minderåriga
För vissa produkter som säjs via e-handel krävs att man gör en ålderskontroll för att säkerställa att kunden är över 18 år....
Verifiera kundens identitet vid fakturaköp i e-handeln
Många e-handlare erbjuder köp av varor eller tjänster med faktura. En lag från 1 januari 2023 för stark kundidentifiering ska minimera bedrägerierna...
Dataskyddsombudens roll och ställning
EU:s dataskyddsmyndigheter som inkluderar svenska Integrationsmyndigheten IMY inleder en samordnad åtgärd för att utreda rollen och ställningen för dataskyddsombud. Inspektion görs hos...