BankID Säker start ökar säkerheten

Säker start blir obligatorisk för alla företag, organisationer och myndigheter för att öka säkerheten och minska risken för bedrägeri.

Läs mer

Pressmeddelande: 51% av stora svenska handelsföretag lämnar ut kundinformation utan säker identifiering

Årets nordiska undersökning visar att allt fler företag saknar rutiner att säkert identifiera sina kunder och förbättra kundupplevelsen.

Läs mer

Frukostmöte i Göteborg: Kundupplevelse och kundsäkerhet – en vinnande kombo

Välkommen till frukostmöte i Göteborg med Kristin Bohman från Kappahl, i samarbete med Kontakta.

Läs mer

Debatt: Svenska e-handlare riskerar sina kunders säkerhet under Black Week

Trycket på företagen och deras kundservice ökar under Black Week, och då ökar också också säkerhetsriskerna.

Läs mer

En röst om kundsäkerhet och kundupplevelse

En intervju på stan med Tommy Ståhlberg om kundsäkerhet, kundupplevelse och kundservice.

Läs mer

E-handelsplattformen Vendre förstärker kundupplevelsen för Ur och Penn med BankID-integration från IDkollen

Vendre och IDkollen har inlett ett partnerskap där Ur och Penn e-handel är först ut med inloggning till IDkollens tjänst BankID API...

Läs mer

Svårlurad – kampanjen fortsätter

Svårlurad är höstens gemensamma informationskampanj som bankerna genomför för att motverka bedrägerier.

Läs mer

BankID för företag – flera skäl för bättre kundidentifiering

Företag i alla branscher behöver BankID för att säkerställa kundidentiteten och veta att de ger rätt uppgifter till rätt person.

Läs mer

Frukostmöte: Är din företags Kundservice en säkerhetsrisk för dina kunder? 

Kontakta och IDkollen bjuder in till frukostmöte och workshop den 12 oktober 2023 i Stockholm.

Läs mer

Frukostmöte i Malmö – Vårda och säkra dina kundrelationer

Kontakta och IDKollen bjuder in till frukostmöte och workshop den 21 september i Malmö.

Läs mer