Genom kreativt tänkande kan företag hitta nya och innovativa sätt att lösa problem, utveckla produkter och tjänster, och differentiera sig från sina...
Fortnox vår nya faktureringspartner
Ny faktureringspartner där vi också ger våra fakturor ett nytt utseende och bättre specifikationer.
Karin Giertta ny marknadschef på IDkollen
Vi är mycket glada över att ha Karin ombord och vi ser fram emot att samarbeta med henne när vi fortsätter att...
Webinar: Kundupplevelse eller kundsäkerhet?
Kundupplevelse eller kundsäkerhet? IDkollen bjuder på ett högaktuellt webinar tillsammans med Svensk Handel och Polisens bedrägerienhet En rykande färsk undersökning, genomförd på uppdrag...
Hur får du betydligt nöjdare kunder med hjälp av modern autentisering? Del 3 av 3
I artikel 2 tipsade vi om dom vanligaste identifieringsmetoderna samt gick igenom fördelar och nackdelar med respektive metod. Nu kommer vi in...
Ny version av vår kundportal
Nu på tisdag den 18 oktober lanserar vi version 2.0 av vår kundportal
Undersökning visar: Hälften av de stora svenska handelsföretagen slarvar med att skydda sina kunders uppgifter på nätet
IDkollen har för andra gången genomfört en systematisk datainsamling där man testar de stora e-handelsföretagens kunduppgiftshantering. Tillförlitliga sätt att verifiera kundens identitet...
Så moderniserar du kundklubben med hjälp av BankID
Kundklubben är en viktig plats för att bygga och säkra kundrelationen. BankID som inloggningsmetod ökar säkerheten och kundernas trygghet i motsats till...
Kunskapskollen – kostnadsfria digitala utbildningar
En viktig del när vi välkomnar nya kunder är en strukturerad onboarding. Vi vet att desto fortare nya kunder får ut det...
Så får du betydligt nöjdare kunder med hjälp av modern autentisering del 2 av 3
I del 1 redogjorde vi för fördelarna och riskerna med att prioritera kundupplevelsen framför kundsäkerheten och vise versa. Nu ska vi redogöra...